About Me

My Photo
my life
Name:Dygku Nur Ermanizza Bte Awg Kamil Date birth:20.071995 Place of birth: sibu Status:In an Open Relationship with Awang Afiq Nationality:Malaysian school:T:1-2 SMK TIONG HIN,T:3-5SMK TUN ABG HAJI OPENG..<3 :D
View my complete profile

Layan!

Followers

Ermanizza kamil

Ermanizza kamil

photographer

photographer

ngegeh jap jk

ngegeh jap jk

me..:)

me..:)

wiwittt

wiwittt

mena sekali!

mena sekali!

iloveyoubie

iloveyoubie

senyum :)

senyum :)
>
JANGAN CUBA NAK CURI SAYA PUNYA,KALAU KAMU FOLLOW BOLEH LAH... HAHAHA.. ^__^

My lovve

My lovve

syg nya aie..!

syg nya aie..!

menaliarrhhh

menaliarrhhh

boring!

boring!
Dygku Nur Ermanizza Bte Awg Kamil. Powered by Blogger.
Tuesday, August 23, 2011

PostHeaderIcon maksud mimpi!!!

sekadar ingin tanya pendapat korang semua...
korang percaya tak pd mimpi yg korang alami???
org kata mimpi ni mainan tido....
pengalaman????
pendapat dan pengalaman korang tentang mimpi....
cerita la sikit....sekadar ingin tanya pendapat korang semua...
korang percaya tak pd mimpi yg korang alami???
org kata mimpi ni mainan tido....
pengalaman????
pendapat dan pengalaman korang tentang mimpi....
cerita la sikit....
cite pasal mimpi...ni tatau le kalau korang penah ke tak...tapi bagi makngah..mimpi yang macam ni pernah jadik realiti... makngah penah mimpi gigi tercabut...banyak kali..alamatnya ada orang meninggal...biasanya yang rapat2 ngan kita la.. dulu sekali penah mimpi..banyak gigi tercabut..atas, bawah..depan belakang...seram tu...sbb ingat gigi mmg tercabut betul2...tapi selang beberapa hari..ada cerita kematian yang melibatkan adik beradik..bape orang tah...4 orang kot...tapi tu la pengalaman mimpi...tatau la kalau orang lain..cumanya...ada juga orang kata...mimpi patah gigi tu mmg petanda untuk perkara yang sedih menimpa..wallahu a'lam....
betul tu makngah,
kita pun pernah mimpi cmtu. mak kata ada ahli keluarga kita nak pegi. lepas beberapa minggu tu, kita dapat khabar yang bapa saudara kita dah arwah.

0 comments:

Post a Comment

Header image is a painting by ©Audrey Kawasaki.