About Me

My Photo
my life
Name:Dygku Nur Ermanizza Bte Awg Kamil Date birth:20.071995 Place of birth: sibu Status:In an Open Relationship with Awang Afiq Nationality:Malaysian school:T:1-2 SMK TIONG HIN,T:3-5SMK TUN ABG HAJI OPENG..<3 :D
View my complete profile

Layan!

Followers

Ermanizza kamil

Ermanizza kamil

photographer

photographer

ngegeh jap jk

ngegeh jap jk

me..:)

me..:)

wiwittt

wiwittt

mena sekali!

mena sekali!

iloveyoubie

iloveyoubie

senyum :)

senyum :)
>
JANGAN CUBA NAK CURI SAYA PUNYA,KALAU KAMU FOLLOW BOLEH LAH... HAHAHA.. ^__^

My lovve

My lovve

syg nya aie..!

syg nya aie..!

menaliarrhhh

menaliarrhhh


boring!

boring!



Dygku Nur Ermanizza Bte Awg Kamil. Powered by Blogger.

Thursday, January 24, 2013

PostHeaderIcon Rindu Sangat!

===================================================== 
 Kerinduan kini kian tersa di hati ku akn kehadiran mu sangkekasih sungguh hati ini kian membara d bakar oleh api kerinduan mu hati ini ingin berjumpa dengan mu wahai kekasih…  Aku akan selalu merindukan mu duhai kekasih ku tercinta…..akan ku berikan semua waktu,jam,menit,waktu bahkn aku juga akn rela berikan nfs dan raga ku ini hyna untukmu duhai sang pujaan hati ku….. aku sayang sama kmu untuk selamanya walaupn bnyk coba’n yg akn menghdang d prjln’n ku akn aku lewati semuanya dengan penuh kesabaran dan ketabahan karna aku sayang sama kamu untuk selamanya,,,
 “I love you forever and will give your heart is only for you” 
 ~I MISS YOU FOREVER AWANG MOHD AFIQ B AWANG ZUL KAPALI~

 

I Love You Bie..


0 comments:

Post a Comment

Header image is a painting by ©Audrey Kawasaki.