About Me

My Photo
my life
Name:Dygku Nur Ermanizza Bte Awg Kamil Date birth:20.071995 Place of birth: sibu Status:In an Open Relationship with Awang Afiq Nationality:Malaysian school:T:1-2 SMK TIONG HIN,T:3-5SMK TUN ABG HAJI OPENG..<3 :D
View my complete profile

Layan!

Followers

Ermanizza kamil

Ermanizza kamil

photographer

photographer

ngegeh jap jk

ngegeh jap jk

me..:)

me..:)

wiwittt

wiwittt

mena sekali!

mena sekali!

iloveyoubie

iloveyoubie

senyum :)

senyum :)
>
JANGAN CUBA NAK CURI SAYA PUNYA,KALAU KAMU FOLLOW BOLEH LAH... HAHAHA.. ^__^

My lovve

My lovve

syg nya aie..!

syg nya aie..!

menaliarrhhh

menaliarrhhh

boring!

boring!
Dygku Nur Ermanizza Bte Awg Kamil. Powered by Blogger.
Friday, July 27, 2012

PostHeaderIcon Menjaga hati kekasih!

Mula Nya Ermanizza Nk Belajar Menjaga Hati Kekasih Nya,Boleh Berjaya Ka?? *AMIN*
1. Puji lah pakwe anda. Ya, lelaki hensem kat atas dunia ni berapa kerat sahaja. Tapi disebabkan "cinta itu buta" maka cinta tidak lagi mengenal paras rupa bak kata orang tua-tua.. Tiba-tiba rasa geli pula tulis entry ni.. haha... Puji pakwe korang tu, bukan puji hari-hari, tapi cukup lah sekali seminggu atau sebulan sekali. Nanti dia perasan pula korang menipu ye tak
 2. Jangan Merajuk Selalu Ya, perempuan memang selalu merajuk! Perasan atau tak, lu orang memang kuat merajuk secara sedar atau tidak. Mungkin lu orang bajet merajuk tu comel, padahal comel sikit-sikit aje. Asyik-asyik merajuk, asyik-asyik merajuk.. Buat "buku merajuk" satu bijik. Merajuk sebulan sekali dah la.. hahaha... 
 3. Jangan cerita detail sangat pasal pakwe anda Ya, mengikut kajian status gua semalam di facebook, "perempuan cerita semua benda kat kawan dia eh? SEMUA?" kebanyakan gadis gadis nampaknya akan cerita segala benda dekat bestpren diaorang. Dan menatang ni lah yang paling kami laki-laki tidak suka benor. Kenapa? Kerana pada masa akan datang lelaki semestinya jumpa makwe punya bestpren, dan pandangan bestpren tu lain benor gayanya bila jumpa.. macam kami ni buat salah, macam kami ni jimbek sangat, macam...
 4. Jika lu orang ni sudah menjadi golongan isteri maka bak kata orang tua-tua cara paling penting yakni ilmu paling atas menjaga suami ni ada dua. Pertama pada perutnya, kedua pada kemaluannya. Ada bini jenis yang buat satu sahaja, sama ada bagi suami makan makanan sedap ataupun aktiviti bilik tidur tu sedap. Apa kata buat dua benda dalam satu masa. Bak kata orang putih "kill two birds with one stone". Peribahasa ini bukan bermaksud membunuh kemaluan suami anda dengan batunya sendiri, tapi buat dua perkara pada satu masa yang sama. Dengan lebih tepat lagi gabungkan "menjaga perut" dan juga "menjaga kemaluan" menjadi satu perkara.. hahaha.. hebat tak? ke takde orang paham ayat gua tulis? hahaha..

1 comments:

UniMeOw said...

27 julai bday uni...bangganya ada n3 ni ms bday uni..hik3..

Post a Comment

Header image is a painting by ©Audrey Kawasaki.