About Me

My Photo
my life
Name:Dygku Nur Ermanizza Bte Awg Kamil Date birth:20.071995 Place of birth: sibu Status:In an Open Relationship with Awang Afiq Nationality:Malaysian school:T:1-2 SMK TIONG HIN,T:3-5SMK TUN ABG HAJI OPENG..<3 :D
View my complete profile

Layan!

Followers

Ermanizza kamil

Ermanizza kamil

photographer

photographer

ngegeh jap jk

ngegeh jap jk

me..:)

me..:)

wiwittt

wiwittt

mena sekali!

mena sekali!

iloveyoubie

iloveyoubie

senyum :)

senyum :)
>
JANGAN CUBA NAK CURI SAYA PUNYA,KALAU KAMU FOLLOW BOLEH LAH... HAHAHA.. ^__^

My lovve

My lovve

syg nya aie..!

syg nya aie..!

menaliarrhhh

menaliarrhhh

boring!

boring!
Dygku Nur Ermanizza Bte Awg Kamil. Powered by Blogger.
Wednesday, November 30, 2011

PostHeaderIcon xnie mok cari

    kmk mok beli hp blueberry 7300 ehhh..p x dh duit,kmk dh mdh ngn org berapa harga nya,ada yang mdh 100,105,299..mm..mun la kmk ada duit dh kmk beli ko...p xdh duit,ada pun Rm5 ringgit jk ko...bebualll bha..duit..ohh..duit..oh..duit..datang la pada 
kmk ow,kmk perlu akan duit ya..hp samsung kmk rosak,xpat tekan tenggah nya...mmm..nasib kmk la kan...:(      
               
Monday, November 28, 2011

PostHeaderIcon Cinta yang iklas!!

 Cinta yang ikhlas dapat menjamin kehidupan yang lebih ceria dan bahagia tetapi cinta yang tidak disulami dengan kasih sayang akan mendatangkan derita pada diri kita.Walau bgaimanapun,kehadiran cinta amat penting dalam hidup kerana ia mampu menjadi pendorong dalam melakukan aktiviti seharian,setersnya membuatkan diri anda sentiasa cergas,sihat dan gembira.
(tetapi kita jgn lupa jaga diri time berpasangan okey..ingt *ALLAH*.jgn la alu lupa keluarga or diri sendiri mun dh senang ya..)
(bnar li arrhh...)ahhahaha..:)
Thursday, November 24, 2011

PostHeaderIcon hari yang sedih

hari tok kmk sedih,sebab kwn kmk pembedahan knk nya ada ketumbuhan dalam hati nya..sedih bha..nya xpernah mdh kmk pa sakit nya...p x la,kmk harap nya sembuh dari sakit nya n selamat pembedahan nya hari tok..*AMIN* cian ngga nya ehhh,harap nya dapat menhadapi semua ujian ALLAH.."atikah mesti kuat k,"
mok ngga pic nya x..jap k..
tok kmk ngn nya,rindu ehh,time mcm tok...mmm..p sekarang xdh lg,knk kmk dua ssuh jumpa..ada  pic nya ngn kmk.jap ahhh..
(kmk akan doa ktk selamat dalam pembedahan ya k...kmk mok ktk kuat akan semangat ktk k atikah Fazalin,my BFF forever..muahhh..*AMIN*)
Wednesday, November 23, 2011

PostHeaderIcon bosan la hari ini

*Yan: pergi main fustsal di arena sukan..
*Mama: lagi bz ngn hp bru nya "xperia play(Sony Ericsson)..
*Kak Mira & grk nya :lagi bz buat beger..
*Kak Eka: lom pulang kerja nya,dari kol 9 pagi- 10 malam..
*Nana:mengaji n wa jidah..
*Dekna: lagi ngga cta kanton nya..(Tom and Jery) sambil main games..
          dan kmk on9 la..boring ehhhh...mmm..




Tuesday, November 22, 2011
hari tok kmk tiba2 rindu ngn kwn kmk,Fifi Airina dan juga Atikah Fazalin,p kmk lebih dekat ngn Atikah Fazalin ,rindu juak ngn Fifi Airina..mmm...yohh rindu glak ehhh,harap2 nya dua baik jk..*AMIN*
*alu la kmk buka lagu :Shabah Sejati -SO7*

bujat li arrrhh,bnar li arrhhhh...ahahahhahahah..



Monday, November 21, 2011
Mother talk to me"next year no longer play a lot or facebook..next year much will tuition..erma and nana really going to learn,because ermaand erma will UPSR and SPM...leptop mother store sabbatical time just playing facebook..understand children..
ermanizza: okey mother,i understand...


bnar li arrhhh...:)
(adakah saya dapat mendapati semua ini,insyallah...)





Friday, November 11, 2011

PostHeaderIcon takuttt

hari tok kmk kelahi ngn kak mira...mcm tok cta nya,nya suroh kmk anta air adik kat bawah..kmk mdh nggu lak??xpande sabar,lepas ya nya mdh kmk "boh kurang ajar,rubak kelak,alu kmk jawab,kuar la ko ya..alu la kmk tutup pintu kuat,kmk tutup pintu sebab kmk takut knk rubak oleh nya,so kmk takut la,nya mdh kmk tok xko berani ngn aku nk,mesti la kmk x berani sebab nya kakak kmk,kmk berani pake mulut jk la nk???mcm nie rasa nya bila kmk x buka pintu ngn nya,mcm rasa kmk dolok,nya x buka pintu ngn kmk dolok..,,dh la anok kta depan org,sapa x malu...kesabaran kmk xpat nggu tek bha,ya kmk mls mok dgar kata nya time nya mdh buka pintu..ya jk kmk pat molh selain x mok rubak nk ngn kakak sendiri..oww..kmk x bukan pintu ngn nya alu nya mdh mama yang kmk skype,maka buka lagu n blog..huuhuhu...p mama mdh nya mcm tok,knk ko mira paka mok SPM ko lagi juak mok rubak..hahahah...lagi rasa..puas kmk bila dgar nya knk anok,ada nya mdh ngn grk nya pas tok..mm..paka....huhuuhuh..skahati jk...nk jln konon..mm...mama mdh mun mk jln kemas lok blt ko ya..hahahhahaha...jln jk kerja paka mok SPM...
Thursday, November 10, 2011

PostHeaderIcon bermimpi je

*Bermimpi melihat rumah terbakar :atinya,akan menderita dalam waktu singkat...
*Bermimpi diri atau rumah anfa terbakar:menandakan anda akan mendapat ilmu kebajikan di dunia dan akhirat...
*Mimpi melihat rumah terbakar bertamsil akan menderitaan penderitaan dalam tempo yang singlat,tapi kalaumimioinya menjelang pagi,bersirat akan datang kaya...
*Mimpi melihat rumah orang terbakar,bermakna akan berjumpa dengan oarng sedang naik darah...
(yang mana satu pilihan saya,p saya takkan pilih mana satu,sbb mama mdh mun mimpi kol 2ptg mcm x benar,ia main dalam tido jk..mimpi jk bha,mun bnar mimpi kol 2 pagi mcm ya...)hihiiii....
selamat kmk.ahhahaha...:)

PostHeaderIcon mimpi plek!

hari tok 10/11,kmk x pat tido ngn nymn,selalunya kmk tido kol 2.-8mcm,p hari tok kmk tido,kol 2 smpe kol 5..huhuuh..kmk mimpi yang plek lagi,kmk mimpi rumah kmk terbakar,mmm..pat tanda nya ow...takut bha...boring...mm..plek2 jk la...
Saturday, November 5, 2011

PostHeaderIcon raya haji..

selamat hari raya haji semua,kmk mok mintak maaf mun kmk ada molh salah k...harap ktk org bahagia time raya haji tok...mm....
  *Mata kadeng salah melihat 
Mulut kadang salah cakap
  Hati kadang salah menduga 
Maafkan segala kesilapan yang kmk pernah molh k..         
**SELAMAT HARI RAYA HAJI SEMUA**
 *Sebelum cahaya surga padam,
Sebelum pintu tauat tertutup,
  Sebelum mohon maaf zahir dan batin....




         

Friday, November 4, 2011

PostHeaderIcon mmmm

tahun depan kmk from 5,mok belajar bnar2..mmm.pke2 kmk bodo ehh baru mok belajar,p xpa kmk akn berusaha mok berjaya,kmk yakin kmk boleh..insyaallah..walaupun kmk x lulus kelak p kmk dh berusaha nk,p mun lulus"alhamdullilah la nk...amin....:)
Header image is a painting by ©Audrey Kawasaki.